-
Diğer Haberler
Nurullah Sağlam'dan ilginç açıklamalar!
29.12.2012 22:53
İşte Mersin idman Yurdu Eski Teknik Direktörü Nurullah Sağlam'ın Hayatım Futbol dergisine verdiği geniş röportaj;
“Ligin en zayıf yönetimi MİY’de”
Peki başkan Ali Kahramanlı’nın “Fenerbahçe’den sonraki ligdeki en güçlü ikinci yönetim biziz” söylemine katılıyor musunuz?
Şimdi bana sorsa başkanı dışarıda tutuyorum, şu anda ligin en zayıf yönetimi Mersin İdman Yurdu’nda. Bence başkanın acilen bir kongre yapıp yanına daha sağlam adamları alıp yoluna devam etmesi gerekir. Zaten başkan da devre arasında böyle bir kongrenin planlamasını yapıyor.
Kötü bir sezon başı kampı yaşandı. Bir de merakla beklenen Roma maçı vardı lakin oynanamadı. Bunun sebebi kötü geçen sezon başı kampı mıydı?
Hem geç yapılan transferlerle, hem de kamp organizasyonlarıyla ilgili sıkıntılarımız oldu. Organizasyonu yaparken bize danışmışlardı ama bilgimiz dışında birçok maç iptal oldu. Kamp başında da söyledim, ‘Antalyaspor’la, Karabükspor’la oynayacaksak Slovakya’ya gitmemize ne gerek var’ dedim. Bir hazırlık maçı için gittik, tam 3 saat saha aradık bulamadık. İnanın hiçbir getirisi olmayan amatör maçların dahi oynanmayacağı bir zeminlerde özel maçlar yaptık.
"Gençlerbirliği maçı sonrası yaptığı açıklama"
Şimdi oradaki açıklamalarım yanlış anlaşıldı. Ben orada aslında mevcut bir sistem kurduğumuzu ve bunun bu sezon başında yıkıldığını anlatmaya çalıştım. Bu sistemin yıkılmasındaki sebeplerden bazıları, gönderilen oyuncular, doğru yapılmayan transferlerdi. Açık konuşmak gerekirse bu sezonki transferlerden bir tek Ivan bize katkı yaptı. Diğerleri de zaman zaman katkı yaptılar ama görünen tek katkı Ivan’dan geldi. Geçen sezon bu böyle değildi ama. Süper Lig’e çıkan kadrodan Boum, Erman Özgür, Nduka’ya sezon başındaki transferlerimizden Erhan, Hakan, Ben Yahia, Sehic gibi oyuncular da katkı yapmışlardı. Zaten bu açıklamalarımdan önce yönetimden çatlak sesler çıkmaya başlamıştı. Belki ben görevi bırakmasaydım yönetim beni gönderecekti. Burada başkan değil ama başkanın etrafında başkanı fitneleyen isimler var. Bu ve bu gibi konular kulağımıza geliyordu. Ben kalsaydım ve yönetim beni gönderseydi alacağım miktar yüklü olurdu.
"Tesis sorunu"
"Türkiye’deki en büyük sorun sistem karmaşasıdır. Yani geldiğim ilk günden itibaren Mersin’e farklı bir sistem, farklı bir kurumsal yapı oturtmayı hedefledim ama maalesef bunu başaramadık. Çok küçük değişiklikler yapabildik, çünkü ancak buna gücümüz yetti. İlk geldiğim sene ligde 5 ya da 6. haftada Kartal maçından sonra yaptığımız basın toplantısında şunu net bir dille ifade ettim, “Tesis yoksa ben de yokum” dedim.
Sonrasında sayın vali devreye girdi, Toroslar Belediye Başkanı Hamit Tuna da bize özel bir arsa temin etti. Sonrasında kota farkının çok yüksek olmasından ötürü vazgeçildi. Bir de o dönemde şampiyonluk yolunda ilerleyen bir takıma bu tesisisin en fazla 5-10 sene hizmet edeceğini düşündük. Ondan sonra mutlaka bir tesise daha ihtiyaç olacağını düşünerek farklı alternatifler üretmeye başladık. Şimdiki yapılan stadın oralarda yaklaşık bir 40-44 dönüm arası bir arsa tahsis edilmişti ama işte kimileri iskan dedi, kimileri bilmem ne dedi. Bir türlü ok yaydan çıkmadı. Yani mesela bizim stadın çimlerini ve antrenman yaptığımız tesislerin sahalarını yenilerken kimin kapısını çalsam bizi boş çevirmedi. Kamyon istedik, mazot istedik, hafriyat istedik, iş makineleri istedik. Başka şehirlerde kulüpler trilyonlara yaptıramazken biz o yenilemeleri kulübe neredeyse sıfır maliyetle bitirdik. Bütün bunlara rağmen bir sistem karmaşası olduğundan küçük olumsuzluklarda dahi kulüplerin antrenör değişikliği tercihi ortaya çıkıyor. Dolayısıyla bir değişim oluyor ve uzun süreli istikrarlı çalışmalar ortaya çıkmıyor."
“Tesisimiz düğün salonuydu”
Tesis için bireysel olarak bu konuda çok çaba gösterdiğinizi biliyorum. Gerekli olan imkanların olmasına rağmen neden bu konuda reel bir adım atılmadı. Hala düğün salonu olarak kullanılan bir mekanda maçlara hazırlanıyoruz.
Zaten en büyük sorunlarımızdan biri olan oyuncuları iyi motive edemememizin nedeni buydu. Biz Boluspor’la şampiyonluk maçına çıkacakken gece iki tane aynı anda düğün vardı. O zamanki Emniyet Müdürü Hikmet Bey vardı, onu aradım. Dedim abi gözünü seveyim şu düğünün birini yarım saat bir saat evvel bitirebilirsen bize çok makbule geçer dedim. Sağ olsun olaya Hikmet ağabey el attı da çocukların 1 saat erken yatmalarına vesile oldu. Yani biz bu şartlar altında birçok maça çıktık.
Altyapısı olmayan bir kulüp, tesisi yok ve herhangi bir kurumsal yapısı yok. Bu şartlar altında siz bu takımı Süper Lig arenasına nasıl taşıdınız? Üstelik ilk senenizde de ligde kalarak…
Her şeyden önce biz iyi bir aile olduk. Macit Özcan Tesisleri’nde kalan çocuklarla ben ve yardımcılarım oraya bir kazan aldık, dışarıya bir ocak yaptık. Yemeğimizi kendimiz pişirip hep beraber yedik çoğu zaman. İşte bu takıma farklı bir birliktelik ve beraberlik getirdi. Küçük işler gibi görünüyor ama birlikte yapılan futbolun dışındaki işler bize önemli başarılar kazandırdı. Biz maalesef bu aile ortamını bu sene yakalayamadık. Özellikle yaşı büyük oyuncuları aldık negatif etkilenmesinler diye ama birkaç oyuncu bana şunu net bir ifadeyle belirttiler: “Hocam, biz burada maça motive olamıyoruz.” Ben daha önce çalıştığım tüm takımlarda mesela bekar oyuncuların ev tutmasına müsaade etmezdim. Her oyuncu tesisteki odasında zaman geçirirdi, ben bile eğer ailemi oraya götürmemişsem gece 10:30’da tesislerde olurdum. Konuşurduk, beraber tavla oynardık ama bu sene iki üç oyuncum dışında orada kalan kimse yoktu. Yani ilişkiler daha da koptu.
“Oyuncular dışarıdan yemek söylüyor”
Şehirdeki geleceği iyi olan yetenekli gençlerin sürekli Kayserispor’a ve Gençlerbirliği’ne transfer olduklarını biliyorum. Bu yetenekleri neden biz kullanamadık?
Bu sezon başında çok iyi bir oyuncuyu Kayserispor aldı. Çünkü babasına iş imkanı, maaş imkanı her şeyi sundular. Ben bu transferi onaylamadım hatta oyuncunun babası yanıma geldi ağladı, yine onaylamadım çünkü önemli bir oyuncu olacaktı ama sonrasında benim haberim olmadan bu transfer gerçekleşti. Bir de oyuncuyu tutmanız ve yetiştirmeniz için tesisinizin olması lazım. Oyuncu nerde antrenman yapacak? Nerde beslenecek? Önce bu sorunları çözmek gerekir. Şu anda A takımın beslenme problemi var, altyapı nasıl beslenecek? Gidin tesislerde A takımın bir gün öğle yemeğine misafir olun bakalım kaç oyuncu yemek yiyor, çıkan yemeği kaç oyuncu yiyor? Yani biz kampa girdiğimiz akşam yemeği için dışarıdan yemek söyleyen oyuncular oldu.
Biz geçen sezon 8 Nisan’da şampiyon olduk, ondan sonraki 1 ay içerisinde ben bütün transferleri birebir başkanın ofisinde bitirdim çünkü bütün yetkiler bendeydi. Ayrıca kurduğum takım ligin en az bütçeli takımıydı. Birçok şansızlığımıza rağmen ilk yarıyı 27 puanla bitirdim. Fenerbahçe, Beşiktaş, Eskişehir, Manisa gibi maçları da kazanabilirdik biraz şansımız olsaydı… Birçok maçı 10 kişi tamamladık. Bir de en büyük sıkıntımız Mersin’in bir hakem lobisinin olmaması. Bize en büyük sıkıntıyı hakemler yarattı. Lehimize yapılan bir hata olmadı, birçok maçta hakkımız olan puanları kaybettik.
“Tabata’yı istedik ama alamadık”
Peki transferlerde neden sürekli siyasilerin ismi geçer. Mesela Culio ve Nobre transferlerinde başrolde Zafer Çağlayan’ın olması sizi rahatsız etmiş miydi?
Ben siyasetle uğraşan birisi değilim o yüzden çok da rahatsızlık duymadım. Oyuncuyla beraber imza atarken fotoğrafta çıkacak kişi ben değilim yani. Bunu kulüp başkanları ve idareciler daha iyi bilirler. Yalnız futbolun siyasetle çok iç içe olması hoş bir durum değil ama şunu da inkar etmemek lazım, Nobre ve Culio transferlerinde sayın bakan Zafer Bey’in desteği yadsınamazdı. Bir de biz o dönem Nobre ve Tabata transferi için başkan Yıldırım Bey’i ziyarettik. Çok ısrar etmemize rağmen Tabata’yı alamadık. Hem oyuncuyu hem de kulübünü maddi anlamda ikna edemedik. O dönem biz Moritz’in yerine Tabata’yı alsaydık işler çok farklı olurdu. Yalnız Moritz’in kalitesinden hiç şüphem olmamasına rağmen şehrin sosyal yapısının ve oyuncunun profesyonel bir yaşam tarzının olmamasından ötürü futbolcudan istediğimiz verimi alamadık ama buna rağmen birçok maçta da katkı sağladı.
Bobo transferi neden gerçekleşmedi? Bir de Miguel ve Cleyton transferleri gelmişti gündeme…
Bobo çok yüksek maliyetli bir transferdi ve özellikle sistemi etkileyecek bir isimdi. Ha olmasın demedim ama olmasını da çok da istemedim. Nobre-Bobo’yu çift santrfor oynatmalısınız, o zaman da pas anlayışına dayalı oyunun dışına çıkıp uzun toplarla oynamak zorunda kalırsınız. Yani sistemi kökten değiştirmeniz gerekir. Bobo tek forvet oynadığında daha başarılı olan bir oyuncu ama Nobre’yi kesemezdim. Cleyton’u Mehmet Işık’la birlikte seyrettik ama bir maçlık performansı bize yeterli gelmedi. Temposunu lig için yeterli görmedik. Miguel ise şehre kadar geldi ama anlaşma sağlayamadık. Daha sonraki araştırmalarımda Miguel’in de yaşantı olarak biraz sıkıntılı olduğunu öğrendik ama buna rağmen biz kendisiyle çalışmak istemiştik.
"Taraftarın bu sezonki sabırsızlığında da bu gerçekleşmeyen transferlerin etkisi fazlasıyla oldu. Tabi onlar olayların iç yüzünü bilmiyorlar ve yönetimi hedef alan açıklamalar yapıyorlar. Mesela siz geçen sezon Gençlerbirliği teknik direktörü Fuat Çapa gibi bir taraftar toplantısı düzenleyerek bunu onlara aktaramaz mıydınız?"
Mersin’deki en büyük problem iki ayrı taraftar grubunun inanılmaz bir çekişme içerisinde olmasıdır. Bir grupla oturup bazı konuları paylaşsanız diğer grupla kötü olursunuz. Yönetimin çok tutarsız bir bilet politikası var. Taraftarın da rahatsız olduğu konuların başında bu geliyor.
Aslında bunun adı biraz da basiretsizlik. Şimdi 29 sene sonra lige çıkıyorsun, arkasından şike olayları çıkıyor, lig geç başlıyor. Yaş ortalaması yüksek bir kadro kuruyorsun, farkında olmuyorsun 3 günde bir maç oynuyorsun. Arkasından sahanda oynadığın ilk maçta turnikelerinin kötü yapılması, planlamanın kötü yapılması, gelen eğitimli insanların gözlerine biber gazı sıkılması, bunların hepsi mustarip olunan konular. Üstüne bir de bilet fiyatlarındaki istikrarsızlık… Yani bilet fiyatları bir kulüp gelir olarak görebileceği bir kalem olmamalı. Maalesef Türkiye’de bu böyle… Bilet gelirleri sadece giderleri karşılasa yeterlidir. Halbuki bilet fiyatları düşük olsaydı ve gerçekten takıma gönül veren insanların stada gelmesini sağlayabilseydik her şey çok daha farklı olurdu.
"Boum'u ısrarla stoperde denedim"
Joseph Boum’u siz almadınız ama onun isminin bu kadar çok telaffuz edilmesinde katkınız çok büyük…
Joseph biz geldiğimizde sol açıkta oynuyordu. Ben ısrarla stoperde denedim ve kendisi de önceleri inanmamasına rağmen sonrasında dediklerimizi yaptı ve şu anda Mersin İdman Yurdu için büyük kazanç. Daha ben oldum demesi için çok erken ve bu futboldaki en büyük tehlike, Boum da şu anda bunu yaşıyor. Mesela Joseph bu sezon yaptığımız antrenmanların nerdeyse yarısına çıkmadı. Sakatlığını bahane etti. Çok güçlü ve kuvvetli bir oyuncu olmasına rağmen bu sene o görüntüsünden epey uzaktı.
"Yeri gelmişken Eren Tozlu’dan bahsedelim biraz. Kendisi futbol stili olarak Tuncay Şanlı’yı andırıyor. Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda?"
Ben Eren’in çok başarılı olacağına inanıyorum, her şeyden önce çok beyefendi birisi… İlk geldiğinde çok zayıftı ve çelimsizdi ama şuanda her şeyden önce çok kuvvetli oldu. Adamlığı 10 numara zaten mesela ben Giresun’da kupa maçından sonra bizzat anne ve babasına teşekkür etmek için yanlarına gittim. Böyle beyefendi birini yetiştirdikleri için.
Kadro derinliğinin bu kadar az olmasının sebebi tamamen transfer bütçesi miydi? 13-14 oyuncu kullandınız sadece. Az değil ki, 29 tane oyuncu vardı. Ben hayatım boyunca bu kadar fazla bir kadroyla hiç çalışmadım. 13-14 tanesi yeterli oldu demek ki…
“Antrenmanda Yattara dahi Pino’dan 5 kat daha iyiydi”
Sezon başında Ali Kahramanlı’nın ilk 8 hedefi sizce gerçekçi miydi?
Başkanın böyle bir açıklaması olabilir ama ben hiçbir zaman böyle bir şey söylemedim. Hedef ortak ve gerçekçi olmalı. Başkanın ya da bir basın sözcüsünün ilk sekize gireceğiz, UEFA’ya gideceğiz demesi yeterli değildi. Bunu teknik adamın ve futbolcunun aynı anda telaffuz etmesi gerekir. Bence başkan burada bir gaflet içerisinde söylemiş olabilir. Özellikle sezon başında kamp sürecinde takımın yeterli olmadığını, ligde sıkıntı yaşayabileceğini ben başkana ilettim çünkü yapılan transferleri özellikle Pino mesela, kamptan bile göndermek zorunda kaldım. Yattara dahi Pino’dan 5 kat daha iyiydi. Çalışmayı sevmiyordu.
“İsyanın ne yeri, ne zamanıydı”
"Geçen sezon ki yaşanan para krizinde çok üzüldüğünüzü biliyoruz. O kriz yaşanmasaydı bugün MİY daha farklı yerlerde olur muydu? Bir de basın başrolde Nobre ile Zurita var deniyordu, doğru mu?
Açık konuşmak gerekirse sıkıntılar zaten o olaydan sonra başladı, takımın uyum ve ahengi bozuldu. Bu olayı oyuncular haklı olduğu halde asla tasvip etmedim ve asla katkıda bulunmadım. Bunu da açık ve net bir ifadeyle belirttim. Hatta oyuncularımın yüzüne de söyledim. Ne yeriydi, ne de zamanıydı. Olayda Zurita yoktu. Kaptan olduğu için kalkmak zorunda kaldı.
"Anladığım kadarıyla sezon başında gönderilen isimlerin birçoğunda sizden onay alınmamış. Oysa o kadroyla ilk yarıda 27 puan toplamıştınız"
Kaleci Hakan, Erhan Güven, Beto, Mortiz, Zurita, Erman Özgür yani geçen sezonki iskelet kadrodan bazı oyuncuların kalması için başkana çok ısrar ettim ama benden daha fazla çevresindeki insanları dinledi. Maalesef o iskeletin bozulması bizi bu durumlara getirdi. İkinci yarıya başlarken o arada başkanın kardeşi Mehmet Kahramanlı’nın vefat etmesi bizim bütün dengemizi bozdu. Başkandan bizim isteklerimiz olacaktı mesela, bu olaydan ötürü gidip transfer isteyemedik, para talep edemedik. Aslında o vefat, toplantıdaki para krizinden daha fazla takımı etkiledi. Şunu da ifade edeyim, başkan dışında yönetimde elini cebine atan yoktu. Zaten bunu başkan da sık sık dile getiriyordu.
“Adem Büyük’e 1 milyon istediler”
"Adem Büyük için Manisaspor 1 milyon lira bonservis istedi. Geldiğim günden itibaren sadece 3 oyuncuya bonservis ödedik. Birisi kaleci Sehic, birisi Ben Yahia, biri de Danilo Bueno. Hepsi 300 bin dolar civarındaydı. Bonservisli oyuncu almak bizim için biraz sıkıntılı olurdu. Çok geniş bütçelerle çalışmak her antrenörün isteği ama bizim büyük paralara oyuncu alma şansımız hiç olmadı. Kasamızda 1 kuruş para olmadığı için gelip geri dönen oyuncular oldu. İlk günden itibaren eleştirildiğim en büyük konu yaşı büyük oyuncuları tercih etmemdi. Mevcut kadromuzda genç bir oyuncumuz var, Eren Tozlu. Onun transferi birçok şeyi anlatır mesela. Biz Eren’in yetiştirme bedelini son gün transfer sezonun bitmesine 5 dakika kala zor bela tedarik ettik. Yanılmıyorsam 300 bin lira gibi bir paraydı. Bu para bulunana kadar son gün biz Eren’le oturduk akşama kadar Eren’i gönderebileceğimiz bir takım aradık. Sezon başında gönderilme sebebi ise sezon başında yönetimin onu istememesiydi.
Mersin İdman Yurdu ligin en çok pas yapan ikinci takımıydı fakat ileride çoğalmakta ve rakip kalede pozisyon bulmakta çok zorlandı. Burada yaşı itibariyle eleştirilen Hakan Bayraktar’ın ve diğer orta saha oyuncularının yetersiz kaldığını düşünüyor musunuz?"
Şimdi bu sistemde özellikle dişlilerin birbirini tamamlaması çok önemli ki bu seneki dişliler birbirini tamamlayamadı. Geçen sezon dişliler oturmuştu ama arada aksayan dişliler olmasına rağmen özellikle ilk yarıdaki istikrarı ikinci yarıda devam ettiremedik. Buradaki istikrardan kastım sadece saha içi değil eksikliklerin zamanında tedarik edilmesi, artı oyuncuların kafasındaki ekonomik soru işaretlerinin giderilmesi çünkü aldığımız oyuncuların yaş ortalaması yüksekti ve doğal olarak ilk kriterleri ekonomikti.
Ayrıca biz bazı oyuncuları mesela Hakan Bayraktar’ı takımda tutarken direk oynatmak için değil de antrenman kalitelisini yükseltsin diye tuttuk. Hakan Bayraktar böyle bir oyuncu mesela antrenmanda yaptığı pas yüzdesi dahil genç oyunculara ışık tutar, pişmesini sağlar. Biz mesela Hakan’ı oyunun son 15-20 dakikasında pas yaparak zaman çalma ya da pas yaparak temaşa zevkini artırma düşüncesiyle son dakikalarda kullanmayı düşünüyorduk. Zaten kendisiyle de bunu görüşmüştüm ama maalesef elimizdeki malzeme Hakan’ın önüne geçemedi.
Şimdi istatistiklere bakalım, Bueno’nun geçen sene gelip orta alanda, 2. bölge tabir ettiğimiz yerde riskli oynamasından ötürü yediğimiz 4 gol var. Şimdi herkes sadece ofansif anlamda yaptığı katkıdan dolayı değerlendirme yapıyor ama biz öyle değiliz. Dünyanın en iyi savunma anlayışı bana göre topu rakibe vermemektir. Topu rakibe ne kadar az verirseniz rakip de size o kadar az atak yapar. Dolayısıyla zaman zaman basitlikten kaçıp riskli paslar atarsanız pozisyon yersiniz ki Bueno’nun en büyük dezavantajı budur. Zaten istatistiklere bakın dünyada yenilen gollerin en az yüzde 50’si topu rakibe kaptırdıktan sonraki ilk 7 saniyede içerisinde yenilen gollerdir. Murat Ceylan ise son iki senesini sıkıntılı geçiren bir adam ve biz çok cüzi bir parayla ve bonservis bedeli olmadan aldık. Biz geçen sezon Tisdell’e imza attırdık, Tisdell arkasına gitti Ankaraspor’a da imza attı. Bu hatayı yapmamış olsa bizim bonservisli oyuncumuz olacaktı ama olmadı. Eğer biz art niyetli olsaydık Tisdell 1 sene futbol oynayamayacaktı.
"Kimse beni parayı gözeterek çalışan bir teknik adam olarak addedemez"
Çalıştığım her yerde istikrarlı bir gidişat istedim, parayı gözeten bir isim asla olmadım. Gaziantepspor, Konyaspor, Denizlispor, Mersin İdman Yurdu’nda yani bu takımların hepsinde küçük olmayan çok yüksek meblağların üstünü çizerek ayrıldım. Bunu söylememdeki gaye şu; kimse beni parayı gözeterek çalışan bir teknik adam olarak addedemez.
"Giray Bulak çok sevdiğim ve çok takdir ettiğim bir ağabeyimdir"
Yönetim Giray Bulak ile anlaşma yaptıktan sonra kendisi ile bir görüşmeniz oldu mu?
Tabi tabi görüştük. Giray abi ile pro lisans kurslarında beraberdik, Giray abi benim partnerimdi. Ekip çalışmasını birlikte yaptık çok sevdiğim ve çok takdir ettiğim bir ağabeyimdir. Yani Giray ağabeyin ismi ortaya atıldığında başkan benim de fikrime başvurdu. Ben onunla ilgili bilgileri de verdim. Giray ağabeye de kulüple ilgili bilgileri ama mesela oyuncularla ilgili bilgi vermedim çünkü takıma gelmeden önce bir ön yargı ile yaklaşsın istemedim. Zaten Giray Hoca da bazı şeyleri biliyor, hatta şu andaki kadrodaki isimlerin birçoğuyla daha önce çalışmıştı.
Şu andaki en büyük sorunlarımızdan biri de altyapı. Sizin göreve getirdiğiniz Memduh Hoca ve Atıf Hoca ile bu sezon başında yollar ayrıldı. Bir de sizin altyapıyla hiç ilgilenmediğiniz gündeme geldi.
Aslında orda çok farklı konular var ama ben onlara hiç girmek istemiyorum. Diğer bir konu ise ben altyapıyla alakalı bütün proje ve programları yönetime sundum ama bir tanesi dahi hayata geçirilmedi. Bu sebeple altyapıyla alakalı ilişkimi tamamen kestim. Birde Memduh Hoca ve Atıf Hoca benim bilgim dışında kulüpten uzaklaştırılan isimler. Bunların benim bilgim dışında gönderilmeleri de altyapıyla ilgilenmememe neden oldu. Mersin İdman Yurdu mesela geçen sene ligde kaldı inşallah bu senede kalacak ama tesis ve altyapı sorununu çözmediği sürece belki 3 sene belki 5 sene daha bu ligde kalır ama eninde sonunda geldiği yere geri döner.
"Ayrılırken üstünü çizdiğim miktar en az 1 milyon dolar"
En azından şunu söyleyeyim ben ayrılırken üstünü çizdiğim miktar en az 1 milyon dolar. Lakin ben yönetimle oturdum ve bu zamana kadar çalıştığım sürenin karşılığını aldım. İsteseydim kalan 1,5 yıllık anlaşmanın da bedelini de alırdım. Lakin ben çalışıp hak etmediğim bir parayı istemedim. Çünkü bu yaşıma kadar çocuklarımın boğazından bir lokma haram para geçmedi.
Bu haberi (8701) kişi okudu, (52) kişi yorumladı.
YORUMLAR Yorumlar olumlu oy sayısına göre sıralanmaktadır.
Yorumunuzu eklemek için tıklayınız
Yorumunuzu eklemek için tıklayınız
YÖNETİM İSTİFA !; | 30.12.2012, 14:14 | ||||||||
ADAM GİBİ ADAMSIN NURULLAH SAGLAM SENİN HAKKIN ÖDE ÖDE BİTMEZ TAKIM İÇİN ELİNDEN GELENİ YAPTIN.. YÖNETİM UTANSIN !
|
|||||||||
baelish; | 30.12.2012, 10:47 | ||||||||
adam sonuna kadar haklı yönetim işi bilmiyor parayı basıp yönetici olmuşlar ama kafaları çalışmıyo değişim şart !!!
|
|||||||||
macit özcan spor komleksinde çalışanım personelim ; | 30.12.2012, 15:10 | ||||||||
nurullah hocamız doğru söylüyor mayıs ayından itibaren döğünler başlıyor takım kampta oluyor düğünlerde gece 23.30 dan önce orkestra durmuyor putbolcularda uyuyamıyorlar konsantre olamıyorlar haftanın 4 veya 5 günü düğün oluyor düğünlerde 2taneden aşağı olmuyor ve ekim ayının sonuna kadar dewam ediyor.
|
|||||||||
MERSİNLİYİZ YA!; | 31.12.2012, 09:46 | ||||||||
Anlat birader biz Mersinliyiz ya !
ENKAZ BİZE , PARA SİZE! SÜPER BİR HİKAYE! HAKİKATEN ANTEP'TE YAŞAYAN BİR ARKADAŞIM ÇOK HAKLI GALİBA!
|
|||||||||
ossmann ozman; | 30.12.2012, 00:38 | ||||||||
mersin AKP spor
|
|||||||||
mersin33; | 30.12.2012, 00:11 | ||||||||
hocayı suçlayan herkeze dedim bu adamın suçu yok yönetimin beceriksizliği diye..adam nediyor en basit hazırlık maçı için bile 3 saat saha aradık diyor...bide mehmet ışık resmiyle herşey iyi olacak diyor...siz defolup giderseniz iyi olacak..bide yönetimde mersinli insanları istiyoruz...
|
|||||||||
yakup guneri; | 29.12.2012, 23:40 | ||||||||
Dogrular çok ama şu bir gerçek nurullah hoca başarısını gerçek mersinliye karşı bile çok üstün tutup bak siz hicsiniz herşey biziz deyip mersinlileri kendinden ve takımdan iyi sogutmustu mersinlileri hep sahtekâr tanışmışlardı insanları hep boş tanimisti kendine iyi insan olabilir ama başkan gibi oda çok boş bişey bilmez insanlara inanıp mersini ve mersin halkını taniyamamisti buda basarisizlik sebeplerinden biridir bence
|
|||||||||
haşlilim; | 30.12.2012, 06:19 | ||||||||
hoca takımı şampiyon yaptın ama bu anlattıkların masal biliyorsun degilmi..kendini temize çıkarma planları susta bıraktığın pisliği temizlesinler...
|
|||||||||
TARAFTAR; | 30.12.2012, 19:21 | ||||||||
HOCA GİTMEDEN ÖNCE NİYE BU KADAR SAHHİPLENMEDİNİZ... HEM CAMİA BİDE BUNA BASIN EKLENİNCE OLMAZ OLACAK İŞLER OLMAYA BAŞLIYOR VE NURULLAH SAĞLAM GİDİYOR...YENİ GELEN HOCAYI BASKI ALTINA ALMAYA ÇALIŞIYORSUNUZ HERKES GÖREV BÖLGESİNE GEÇSİN ADAM GBİ HERKES GÖREVİNİ YAPSIN BU TAKIM KÜMEDE KALSIN
|
|||||||||
HAKAN ŞAVK; | 2.01.2013, 16:09 | ||||||||
BU YÖNETİMLE BU BAŞKANLA BU TAKIMIN YÖNETİLEMEYECEĞİ ÇOK AÇIK.5 SENEDİR BAŞKANLIK YAPAN BİR ADAM KULÜBE BİR TESİSTEMİ KAZANDIRAMAZ.AMA ADAMLAR 2 SENEDEN BU YANA ORJİNAL BİR FORMA BİLE SATAMAMIŞ.İŞİN ÖZETİ BU...
|
|||||||||
ihsan ( Hollanda ) ; | 31.12.2012, 11:46 | ||||||||
Tekrar selam, bunlarin hepsinin ispati var ! Hepsini bir iki yonetici ve gaseteci arkadasla sezon basinda konusduk bir iki kisiyi uyardim !!! 3/4 scout ve menejerin dedikleri ; bunlari onerdik ! Veto olacak ama antepsorlular dolacak siz sezon ortasi sonuncu olursunuz ! Su an aynen ordayiz ! Vallahi ! Ve bir soz de Mersinin islerini yuruyen menejere ; elini ayagini cek ! Parayi essek yukuyle goturecem diye geleni gideni itekleme !! Tammami ? Marco nun selami var sana kardesssssss...
|
|||||||||
GERÇEKÇER ACIDIR; | 30.12.2012, 17:33 | ||||||||
HAŞİLİM SEN BOŞ KONUŞUYORSUN EĞER MERSİN İDMAN YURDUNU SEVİYORSAN GİT MACİT ÖZCAN TESİSLERİNE BU TAKIM NELERLE KARŞILAŞIYORDU NELER YAPILIYORDU NE GİBİ ZORLUKLAR VARDI Bİ SOR CEVABINI AL PALAVRAMI DEĞİLMİ ÖGREN DIŞARDAN KAHVALTILIK AL DÜĞÜN BİTMESİNİ BEKLE KULÜBE MALZEME AL ZEMİNLERLE UGRAŞ PARA İŞİNİ KOVALA KUM GETİR BENZİN MAZOT AL UÇAK PARASI VER OYUNCUNUN TUTACAĞI EVLE İLGİLEN DETERJAN AL DAHA ÇOK SAYARIM GEL MACİT ÖZCAN TESİSLERİNDEKİLER BİR SOR NELER VARMIŞ TAM ÖGREN ONDAN SONRA KONUŞ.
|
|||||||||
kayalı; | 30.12.2012, 11:45 | ||||||||
kendini mersinin sahibi sananlara mersinin nimetlerinden faydalanıp ahkam kesenlere ders niteliğinde
|
|||||||||
Efe Sertdal; | 30.12.2012, 09:47 | ||||||||
Röportajı baştan sona okudum, Nurullah Hoca gerçekten de genelde hep iyi niyetle hareket edip iyi şeyler yapmaya çalışmış, transferlerde yaşın yükseldiğini sonradan anladığını da itiraf etmiş. Ben genelde hocayı beğenmekle birlikte bir tek şu son haftalarda özellikle de mağlupken son dakikalarda oyuncu değişikliği hakkında sorum vardı. Neden mağlupken son 20-25 dakika varken Murat Erdoğan oyuna giriyordu de daha etkili olabilecek başkası alınmıyordu. Mesela Bursa maçı, mesela Elazığ maçı...
|
|||||||||
kapak olsun; | 30.12.2012, 09:45 | ||||||||
30 milyon bütçemiz var diyen yönetime kapak olsun.. o kadar dedik bedavacı zihniyetli yönetim gitmezse hiçbişey olmaz diye. hoca kalıp yönetim değişseydi bu takım uçardı...
|
|||||||||
Şampiyon MİY; | 30.12.2012, 09:37 | ||||||||
Nurullah Sağlam Mersin İdman Yurdu tarihine geçecek bir adam. Ben kendi adıma her zaman destek oldum. Keşke bırakmasaydı. teşkkürler hocam. Bir gün yine bekleriz.....
|
|||||||||
onur; | 30.12.2012, 01:25 | ||||||||
adamsın hocam. Herkes sezon sınunda sana katılacaki
|
|||||||||
TARAFTAR; | 30.12.2012, 00:36 | ||||||||
İKİ TARAFTAR GURUBUNA SESLENİYORUM GÜN BİRLİK VE BERABERLİK OLMA GÜNÜDÜR HANİ ATALARIMIZDA SÖYLEMİŞYA BİR ELİN NESİ VAR İKİ ELİN SESİ VAR BU SENE TEK VUCUT TEK SES OLAMADIGIMIZ İÇİN HAKEMLER VE BURAYA GELEN TAKIMLAR PUAN ALIP GİTDİLER KUZEY VE GÜNEY KALE ARKASINDAKİ TARAFTAR GURUBU KARDEŞLERİME SÖYLÜYORUM UNUTULMAMALI Kİ BİR TANE MERSİN İDMANYURDU VAR KÜME DÜŞERSEK BİR 29 YIL SONRASINA BELKİDE BU JENERASYON MERSİNİMİZİ BİRDAHA SÜPERLİKDE GÖREMEYECEK BUYÜZDEN GELİN TEK YÜREK OLALIM SAYGILARLA
|
|||||||||
abdullah; | 1.01.2013, 21:02 | ||||||||
hocanın anlattıklarının yarısı doğru bile olsa yönetimimn ne kadar hatalı olduğu yöneticilerin takıma çıkar amaçlı geld,kleri belli oluyor. baskanın nurullah hocanın açıklamalarını dikkate alması gerekir. büyük takım olmak istiyorsak tesis ve alt yapı sorununu çözmemiz şart
|
|||||||||
alkan; | 1.01.2013, 06:08 | ||||||||
valla hoca ayıp edildi.sen haklısın kimsenin sana laf söyleme hakkı yok...mersinliler seni seviyor...buna inan ..yönetimi bizde sevmiyoruzz..buna da inan ....affet bizi...
|
|||||||||
ihsan ( Hollanda ) ; | 31.12.2012, 11:49 | ||||||||
Selamlar, kimse Mersinden biyuk degildir.. Bu yazdiklarimin binde biri ! Ama umarim bundan sonfa isler duzelmeye gider yoksa biz kuneye gideriz.. Mersin basini sizede isler dusuyor! Volkan baba sende cekinme ! Yaz bildiklerini duyduklarini ! Kimse senin cesur gazteciliginden dolayi takim tutuyor filan deyip gazteci kimligini almaz ! Unutma sen mersin sayesinde buralara geldin.. Birlikden kuvvet dogar! Bir sozumde taraftara ; birlik beraberlik olsun ! Dertler bitsin.. Saglicakla, Hollandada selam
|
|||||||||
ihsan ( Hollanda ) ; | 31.12.2012, 11:43 | ||||||||
Tekrar selam, yoksa hatir transferlerimi oldu ?? Giresundan gelen sporcu neye dayanarak aldin ? Inanin hayretler icinde kaliyorum Buyuk mersinliler... Mersin herseyin ustunde gelir.. Nurullah hoca fazla batmadan agzini kapat isine bak ! Ama hakli ; iyi parali duzgun is bitirici yonetime ihtiyac var ! Adem Buyuk , Pino, El Yasa Sume, Stancu , ismail Aissati, 2 Belcikali 2 afrikali sporcuyu kaybettik sagol hoca ve arkasinda duran o yonetici ( hatta 2 yonetici ) yaziklar olsun..
|
|||||||||
MERSİNLİ; | 31.12.2012, 09:43 | ||||||||
BOL PALAVRALI BİR MASAL !
İŞ İŞTEN GEÇMİŞ, ORTALIKTA BİR ENKAZ KALMIŞ.SON PİŞMANLIK FAYDA ETMEZ!
ANLATIN HEYECANLI OLUYOR ! NASIL OLSA HERŞEYE İNANAN BİR GARİP MİLLETİZ! ŞÖYLE OLSAYMIŞ,BÖYLE OLSAYMIŞ !
MERSİN'İN VE MERSİN İDMAN YURDUNUN BÜYÜKLÜĞÜNÜ ANLAMAYANLARA İŞTE BU HİKAYE YETER!HİÇ BİR ŞEYİ YOK DENİLEN BU TAKIM NELERİ BAŞARIYOR,BİR DE BU EKSİKLER GİDERİLSE ÖNÜMÜZDE KİMSE DURAMAZ! TAM DESTEK,HEP DESTEK.EN GÜZEL GÜNLER BİZİM.ENKAZI DÜZELTELİM İŞLER RAYINA GİRER !
|
|||||||||
Güney ; | 30.12.2012, 12:58 | ||||||||
editör yazdığım seyleri neden paylasmadın doğru olduğu içinmi .s
|
|||||||||
Emre Telli; | 30.12.2012, 10:30 | ||||||||
Adamın dibisin nurullah hoca ahh keşke kalsaydın
|
|||||||||
MgncM; | 30.12.2012, 10:23 | ||||||||
kısacası biz bu lige yönetimi ile taraftarı ile layık değiliz. böyle bir takımın süper ligde oynaması bile mucize. maalesef durum bu sadece başkan elini cebe atacak diğerleri reklamını yapacak ayıptır. taraftar bölünmüş menfaat derdine düşmüş tüh tüh bizde onları miy sevdalısı sanıyorduk yanılmışız. temeli olmayan binanın sonu mutlaka yıkılmak olacaktır. sonumuz hiç ama hiç iyi değil. neye üzülüyorum biliyormusunuz MERSİN bunları hiç haketmiyor. yazıklar olsun bu memleketin insanlarına. YUUUUUH.
|
|||||||||
baba selah; | 30.12.2012, 10:08 | ||||||||
sevgili hocam,adamlığınızı bir kere daha göstermişsiniz.inanın süper lige çıktığımızda göz yaşlarına boğulmuştum.bize bu sevinçi yaşatan insan olarak sizi minnetle hatırlıyacağız.bir mersinli olarak her zaman başımızın üstünde yeriniz var.yeni yılın size ve ailenize mutluluk huzur ve sağlık getirmesini temenni ederim.sağlıcakla kalın.bu arada tüm mersin idman yurrdu taraftarlarının,spor33 çalışanlarının yeni yıllarını kutlar sağlıklı günler dilerim.saygılarımla.
|
|||||||||
ezmirka; | 30.12.2012, 01:41 | ||||||||
yönetim istifa etcekti ! Siz kalcaktınız hocam..
|
|||||||||
ihsan ( Hollanda ); | 31.12.2012, 11:39 | ||||||||
Selam Buyuk Mersinliler, Nurullah Hoca yonetim hakkinda dogru soyluyor !! Ben sahidim ! Volkan Toslak baba biraz seninle bu konuyu paylasdik yaz aylarinda ! Amaaaa kendi yaptigi seyleri niye soylemiyor ? Adem Buyuk u sen istemedim Nurullah bey ! Ben sahidim !! Antalyadaki Aissaiti, Racing Genk de ki Buffel ve S.Liege den 1 ve pino ( menejeri ile Gorusduk ! Madridde oturuyor ) ve 1/2 futbolcuyu sen VETO ettin ! Niye ? Antepsporlular yuzunden !!!! Allah askina dogru ol , komisyon aldinmi ?
|
|||||||||
rauf; | 30.12.2012, 12:37 | ||||||||
saparayla ne işimiz var...yönetim,2 .liğin hazırlığını yapıyor...
|
|||||||||
mehmet güllü; | 30.12.2012, 12:04 | ||||||||
Sizlere sevindirici bir haber !!!??
Sapara' yı Orduspor kapmış...
|
|||||||||
ibo; | 30.12.2012, 11:44 | ||||||||
adamın dibisinn hocamm
|
|||||||||
asi33; | 30.12.2012, 01:25 | ||||||||
ahhhh be bidaha nurullahh saglamı zor bulursunuz dahada gelmez sayesinde 1 lig gördük................... anlayana
|
|||||||||
Kerem; | 29.12.2012, 23:43 | ||||||||
Nurullah hoca hakikaten adam. Ama bence taraftarlarda bu röportajdan üzerine düşeni alsın. Bu ne ikicillik. İki grubunda sevdası derdı aynı. Ne paylaşamıyorsunuz. Bir olun diri olun, sözünüzü dinletin. Böyle bölünürseniz kimse adam yerine alıp oturmaz karşınıza
|
|||||||||
Efsane Şeytanlar; | 29.12.2012, 23:13 | ||||||||
Bu yönetim yedi hocanın başına iki şakşakçıya bilet veriyorlar alkışlatıyolar ne otobüse ne biletlere bizim sevgimiz bu renklere sesini duymayı özledik stadımızdaa gitsin artık bu antepliler indiren olur yoksa o tahtan kimse idmanyurdundan üstün değildir .kimleri indirdik biz
|
|||||||||
rauf; | 30.12.2012, 19:46 | ||||||||
nurullah hocam,baktın istediklerin olmuyor,en başında istifa edecektin...Ben alacağım parayı bilirim dedin ve kurulan kadroyla ilgilenmedin...yönetim kadar sende suçlusun...
|
|||||||||
ramazan; | 30.12.2012, 15:20 | ||||||||
Atatürk zamnında mersine gelmiş demiş ki mersinliler mersine sahip çıkınız. taa ozamna görmüş mersinlilerin memlektine sahip çıkmadığını sözün bittiği yer. biz adamı yerden yere vurduk ama içeride ne olduğunu içimizdeki basiretsiz insanların kim olduğunu şimdi daha iyi öğrendik ama geçmiş olun atı alan üsküdarı geçti bizde PTT 1. lige doğru emin adımlarla ilerliyoruz.
|
|||||||||
3327; | 30.12.2012, 10:28 | ||||||||
arkadaşlar adamın günahı yoktu ama bazı çevreler karaladılar adamı para olmazsa olacağı bu ama zaman geçmeden bu taraftar gurubu denen gurup birleşin şu takımı hep beraber destek olalım bu takımı liğde tutalım bazı çevrelere koz vermeyelim
bu takım lig de kalacak bunuda unutmayın herşey miy için olsun arkadaşlar
|
|||||||||
osman; | 29.12.2012, 23:12 | ||||||||
bizim uzun zamandır dile getirdiğimiz şeyleri hatta daha fazlasını söylemiş nurullah hoca.çok haklı amatör bir yönetime sahibiz.bakkal defteri gibi yönetiliyor klüp.Bu işten anlamayan,futbol topunu görse bomba diye karakola götürecek adamlar kamyoncusu,petrolcüsü klübe 200-300 milyar bağış yaparak futbolun başına geliyor.baktığında hepsi siyateçilere daha yakın olabilemek ve daha fazla rant peşinde oldukları için.ne yaptılar mersin için biride çıkıp cevap verse
|
|||||||||
adnan mezitli; | 29.12.2012, 23:01 | ||||||||
adam gibi adam nurullah sağlam
|
|||||||||
yakup guneri; | 29.12.2012, 23:39 | ||||||||
Dogrular çok ama şu bir gerçek nurullah hoca başarısını gerçek mersinliye karşı bile çok üstün tutup bak siz hicsiniz herşey biziz deyip mersinlileri kendinden ve takımdan iyi sogutmustu mersinlileri hep sahtekâr tanışmışlardı insanları hep boş tanimisti kendine iyi insan olabilir ama başkan gibi oda çok boş bişey bilmez insanlara inanıp mersini ve mersin halkını taniyamamisti buda basarisizlik sebeplerinden biridir bence
|
|||||||||
süho; | 3.01.2013, 22:10 | ||||||||
suni bir yönetim, suni bi takım, burda olması bile fazla, düşmesi şaşırtmaz
|
|||||||||
muhi 01 ; | 2.01.2013, 00:25 | ||||||||
hoca sezonun basinda büyük laflar ediyordu istediklerim olmassa takimin basinda olmam gibi.peki anlattiklari dogruysa neden agirligini koyupta istediklerini yaptirmadi ozaman istifa etseydi ya. simdi takimin basinda olmadigindan atip tutuyor kendisini temizlemek istiyor transferlerde hicmi hatasi yok.yasli süper lige hazir adamlari aldigini sandi hoca olarak alt yapidan 2 senede kac futbolcu yetistirmede yardimci oldu neyse bakalim nurullah hoca nezaman yeni bir takim bulacak merakla bekliyorum
|
|||||||||
anil; | 30.12.2012, 11:53 | ||||||||
istifa diye bagiranlar simdi adamin dibisin diyorsunuz bir insan elindeki degeri kaybetikten sonra anlarmis
|
|||||||||
osman0033; | 30.12.2012, 18:04 | ||||||||
peki hocam bu kadar olumsuzluk vardıda neden mersin halkı ve taraftarına bu konuyu anlatmadın ben taraftar olarak şu röpörtajını dinleyene kadar tek suçlu sen zanediyordum çok yanlış yapmışsın bence
|
|||||||||
ibo; | 30.12.2012, 11:44 | ||||||||
adamın dibisinn hocamm
|
|||||||||
celal ; | 30.12.2012, 01:35 | ||||||||
hocamiz neler tutmus icinde de biz de gunahini aldik yonettim sifir
|
|||||||||
rauf; | 30.12.2012, 14:27 | ||||||||
85 yıllık çınar diye övünüyoruz.Takımımızın 85 yıl öncesinden hiç farkı yok...tesis yok,altyapı yok,takıma sahip çıkacak Mersinli yok...bu yokluklar içinde 5 sene önce takımı 2.liğden alıp,süper liğe çıkarmış bir adam var..nereye kadar...maalesef bu liğ bize bol geldi...
|
|||||||||
33 erdemli; | 30.12.2012, 13:05 | ||||||||
adam gibi adamsın hoca bu yönetim gider sen tekrar gelirsin inşallah.......
|
|||||||||
osman; | 29.12.2012, 23:07 | ||||||||
''Mersin’deki en büyük problem iki ayrı taraftar grubunun inanılmaz bir çekişme içerisinde olmasıdır. Bir grupla oturup bazı konuları paylaşsanız diğer grupla kötü olursunuz. Yönetimin çok tutarsız bir bilet politikası var. Taraftarın da rahatsız olduğu konuların başında bu geliyor.'' bu cümle herşeyi anlatmaya yeter galiba!!!
|
|||||||||
yakup guneri; | 30.12.2012, 00:27 | ||||||||
Maalesef mersinde çok değerli spor adamları var herzamanki gibi bu yönetimde olsun nurullah hoca dahil tanimak istemediler faydalanamadilar bundan sonra inşallah yararlanilir sonuçta kaybeden mersin oluyor taraftar konusu ise çok basit bi şekilde yönetim tarafından çözülür sonuçta hata bilmeden yonetenlerin bilinçsiz yönetim kitlesini her zaman parcalatmıştir
|
|||||||||
TFF 2. Lig Beyaz Grup
S | Takymlar | O | G | B | M | A | Y | Av | P |
1 | 68 Aksarayspor | 6 | 5 | 1 | 0 | 14 | 3 | 11 | 16 |
2 | Menemen FK | 6 | 5 | 1 | 0 | 13 | 3 | 10 | 16 |
3 | Serikspor | 6 | 4 | 2 | 0 | 10 | 5 | 5 | 14 |
4 | Bucaspor 1928 | 5 | 4 | 1 | 0 | 9 | 5 | 4 | 13 |
5 | Elazığspor | 6 | 4 | 1 | 1 | 9 | 5 | 4 | 13 |
6 | Ankara Demirspor | 6 | 3 | 3 | 0 | 7 | 3 | 4 | 12 |
7 | Karacabey Belediyespor | 6 | 3 | 1 | 2 | 9 | 8 | 1 | 10 |
8 | Van Spor FK | 6 | 2 | 2 | 2 | 7 | 6 | 1 | 8 |
9 | Beyoğlu Yeni Çarşı FK | 6 | 2 | 1 | 3 | 8 | 7 | 1 | 7 |
10 | Arnavutköy Belediyesi FSK | 6 | 1 | 4 | 1 | 7 | 7 | 0 | 7 |
11 | Somaspor | 6 | 2 | 1 | 3 | 7 | 7 | 0 | 7 |
12 | Karaman FK | 6 | 1 | 2 | 3 | 8 | 7 | 1 | 5 |
13 | Giresunspor | 6 | 1 | 2 | 3 | 3 | 6 | -3 | 5 |
14 | Y. Mersin İdman Yurdu | 6 | 1 | 1 | 4 | 4 | 9 | -5 | 4 |
15 | Erbaaspor | 6 | 1 | 1 | 4 | 4 | 11 | -7 | 4 |
16 | Belediye Derince Spor | 6 | 0 | 3 | 3 | 4 | 10 | -6 | 3 |
17 | Nazilli Belediyespor | 6 | 1 | 0 | 5 | 4 | 14 | -10 | 3 |
18 | Diyarbekir Spor | 6 | 0 | 1 | 5 | 4 | 15 | -11 | 1 |
Anket
En çok okunanlar - Son 10 Gün
En Çok Yorumlananlar - Son 15 Gün